VIP účet vše o nákupu
Doprava zdarma nad 1 000 Kč
+420 608 365 222
info@skate-praha.cz

Časté dotazy (FAQ)

1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?

4) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?

5) Je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru, pokud si objednávku nestíhám vyzvednout do 7 dnů?

6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?

7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?

8) Lze platit také kartou?

9) Nabízíte nějaké slevy?


1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Jakmile se Vaše objednávka objeví v systému, začneme ji zpracovávat. V okamžiku, kdy je Vaše objednávka připravena k odeslání, trvá doručení zboží standardně 2 pracovní dny. Informaci o změně stavu Vaší objednávky Vám vždy zasíláme e-mailem.

Příprava Vaší objednávky může trvat déle, pokud se objednané zboží nachází v rozdílných skladech. Před odesláním se Vaše objednávka musí zkompletovat, a proto se doba dodání může prodloužit o 1 – 2 dny. V případě, že na zásilku spěcháte, napište to prosím do poznámky.

2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL a České Pošty. Využít můžete také možnost vyzvednutí na některém z výdejních míst PPL ParcelShopu a Zásilkovny.

• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU:

  • v hodnotě 1.000,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • v hodnotě od 300,- do 999,- je poštovné 59,- + 30,- dobírka
  • v hodnotě do 299,- je poštovné 79,- + 30,- dobírka

• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku placenou PŘEVODEM:

  • v hodnotě 1.000,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • v hodnotě od 300,- do 999,- je poštovné 59,-
  • v hodnotě do 299,- je poštovné 79,-

• Standardní doba doručení

  • 1 – 3 dny
  • ve všední dny v čase od 8 – 18 hod

Doručení zásilky

  • Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL: sledování zásilky.
  • Doručovatel Vás před dodáním zásilky bude v den doručení telefonicky kontaktovat kvůli přibližnému času doručení, případně výši dobírky. V případě nezastižení Vám nechá doručovatel oznámení ve schránce a pokusí se zásilku doručit následující pracovní den. Pokud bude i druhý pokus neúspěšný, kontaktujte příslušné Depo (informace získáte na internetových stránkách PPL při vyhledávání zásilky).

• Postup při přebírání zásilky

  • Zkontrolujte, zda není poškozen obal, ve kterém bylo zboží zasláno. Pokud zjistíte, že je obal protržený nebo rozlepený, zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. Po převzetí zboží by nemusela být reklamace ze strany pošty nebo kurýra služby PPL uznána.
  • Po rozbalení zboží pečlivě zkontrolujte, zda není poškozeno. Objeví-li se závada, ihned nás kontaktujte. Nezapomínejte, že podle podmínek dopravce nelze zásilku před zaplacením rozbalit a překontrolovat.

Česká pošta

• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU

  • v hodnotě 1.000,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • v hodnotě od 300,- do 999,- je poštovné 59,- + 30,- dobírka
  • v hodnotě do 299,- je poštovné 79,- + 30,- dobírka

• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku placenou PŘEVODEM:

  • v hodnotě 1.000,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • v hodnotě od 300,- do 999,- je poštovné 59,-
  • v hodnotě do 299,- je poštovné 79,-

• Standardní doba doručení

  • 2 – 4 dny
  • ve všední dny v čase od 9 – 18 hod

• Doručení zásilky

  • Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty: sledování zásilky (Track & Trace).
  • Zboží zasíláme prostřednictvím České Pošty – službou „Balík Do ruky“ či „Balík Na poštu“. Standardní způsob zasílání je „Balík Do ruky“, v případě zájmu zaslání zboží formou „Balík Na poštu“ napište tuto informaci do poznámky k Vaší objednávce.

O doručení Vaší zásilky budete předem informováni prostřednictvím e-mailu.

Zásilkovna.cz

• Ceny poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU nebo placenou PŘEVODEM:

  • v hodnotě 1.000,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • v hodnotě 500 – 1.000,- je poštovné 30,-
  • v hodnotě do 500,- je poštovné 50,-

• Standardní doba doručení

  • 2 – 3 dny

• Doručení a vyzvednutí zásilky

  • Průběh doručování zásilky můžete sledovat na internetových stránkách Zásilkovny: sledování zásilky.
  • Z následujícího seznamu výdejních míst Z-Point si vyberete to, které Vám nejlépe vyhovuje, a my Vaší objednávku na vybranou pobočku doručíme. Zásilku si můžete vyzvednout do 7 dnů od doručení na Vámi zvolené odběrné místo.
  • Informace nezbytné pro vyzvednutí zásilky Vám budou sděleny emailem i SMS zprávou.

Dodatečné informace

  • Na výdejních místech lze platit pouze v hotovosti.
  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
  • Více podrobností najdete na www.zasilkovna.cz.

4) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?

K osobnímu odběru můžete využít také naše kamenné prodejny a výdejní místo v Praze na Smíchově, kde Vám zároveň nabízíme i možnost vyzkoušet si objednané zboží.

Kamenná prodejna Skate Praha v Obchodním Centru Lihovar v Říčanech u Prahy

  • adresa: Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy
  • otevírací doba: PO – NE: 9 – 19h
  • tel.: 272 661 209 nebo email: praha@skate-praha.cz

Kamenná prodejna Music House v Třebíči

  • adresa: Karlovo náměstí 22, 674 01 Třebíč
  • otevírací doba: PO – PÁ: 9 – 12:30, 13 – 17h
  • tel.: 568 849 000 nebo email: trebic@skate-praha.cz

Výdejní místo v Praze na Smíchově

  • adresa: Holečkova 179/109, 150 00 Praha 5
  • pracovní doba: Výdejní místo funguje dle telefonické nebo sms domluvy.
  • mob.: 777 335 814 nebo email: info@babylon-promo.cz

Zboží zde pro Vás bude připraveno po dobu 7 kalendářních dní. Po uplynutí této doby bude nevyzvednuté zboží zařazeno zpět do prodeje. K osobnímu odběru můžete využít také služby PPL ParcelShop a společnosti Zásilkovna.cz.

5) Je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru, pokud si objednávku nestíhám vyzvednout do 7 dnů?

Ano, po předchozí domluvě s asistenty e-shopu z Vámi zvoleného odběrného místa lze prodloužit dobu vyzvednutí. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.

6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?

Balíky posíláme po celém světě, pevně dané poštovné máme pouze pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Pro zasílání do ostatních zemí je potřeba nás nejprve kontaktovat, obratem Vaše poštovné vypočítáme.

7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?

Ve většině případů máme skladem pouze to zboží, které je uvedeno na stránkách e-shopu. Může se ale stát, že zboží není na e-shopu, protože je na cestě od zákazníka k nám, případně zrovna přišlo a nahrává se zpět na e-shop. V takových případech nás kontaktujte. Dostupnost zboží obratem prověříme.

8) Lze platit také kartou?

Ano, zboží lze zaplatit kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Informujte se u Vaší banky o možnosti používání Vaší karty k platbě na internetu.

Platební kartou nelze platit pouze v případě osobních odběrů v kamenných prodejnách v Říčanech, Třebíči a na výdejním místě na Smíchově. V tomto případě přijímáme platbu pouze v hotovosti.

9) Nabízíte nějaké slevy?

Na našem e-shopu probíhají během celého roku různé slevové akce a sezónní výprodeje. Navíc po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha získáváte jako člen klubu automatickou slevu 5 % na nákup zboží z nové kolekce. Získáváte také věrnostní kartičku, která Vám přináší ještě lepší ceny. Našich stálých zákazníků si vážíme, a proto se částky za Vaše nákupy po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha sčítají a Vy tak získáváte nárok na větší slevu!

zákaznický servis

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat

+420 608 365 222
info@skate-praha.cz
odběr newsletteru