Časté dotazy (FAQ)
1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?
3) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?
6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?
7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?
1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Jakmile se Vaše objednávka objeví v systému, začneme ji zpracovávat. V okamžiku, kdy je Vaše objednávka připravena k odeslání, trvá doručení zboží standardně 2 pracovní dny. Informaci o změně stavu Vaší objednávky Vám vždy zasíláme e-mailem.
Příprava Vaší objednávky může trvat déle, pokud se objednané zboží nachází v rozdílných skladech. Před odesláním se Vaše objednávka musí zkompletovat, a proto se doba dodání může prodloužit o 1 – 2 dny. V případě, že na zásilku spěcháte, napište to prosím do poznámky.
2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL a České Pošty. Využít můžete také možnost vyzvednutí na některém z výdejních míst PPL ParcelShopu a Zásilkovny.
• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU:
- v hodnotě 1.500,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
- v hodnotě od 600,- do 1500,- je poštovné 59,- + 30,- dobírka
- v hodnotě do 600,- je poštovné 99,- + 30,- dobírka
• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku placenou PŘEVODEM:
- v hodnotě 1.500,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
- v hodnotě od 600,- do 1500,- je poštovné 59,-
- v hodnotě do 600,- je poštovné 99,-
• Standardní doba doručení
- 1 – 3 dny
- ve všední dny v čase od 8 – 18 hod
• Doručení zásilky
- Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL: sledování zásilky.
- Doručovatel Vás před dodáním zásilky bude v den doručení telefonicky kontaktovat kvůli přibližnému času doručení, případně výši dobírky. V případě nezastižení Vám nechá doručovatel oznámení ve schránce a pokusí se zásilku doručit následující pracovní den. Pokud bude i druhý pokus neúspěšný, kontaktujte příslušné Depo (informace získáte na internetových stránkách PPL při vyhledávání zásilky).
• Postup při přebírání zásilky
- Zkontrolujte, zda není poškozen obal, ve kterém bylo zboží zasláno. Pokud zjistíte, že je obal protržený nebo rozlepený, zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. Po převzetí zboží by nemusela být reklamace ze strany pošty nebo kurýra služby PPL uznána.
- Po rozbalení zboží pečlivě zkontrolujte, zda není poškozeno. Objeví-li se závada, ihned nás kontaktujte. Nezapomínejte, že podle podmínek dopravce nelze zásilku před zaplacením rozbalit a překontrolovat.
Česká pošta
• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU
- v hodnotě 1.500,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
- v hodnotě od 600,- do 1500,- je poštovné 59,- + 30,- dobírka
- v hodnotě do 600,- je poštovné 99,- + 30,- dobírka
• Cena poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku placenou PŘEVODEM:
- v hodnotě 1.500,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
- v hodnotě od 600,- do 1500,- je poštovné 59,-
- v hodnotě do 600,- je poštovné 99,-
• Standardní doba doručení
- 2 – 4 dny
- ve všední dny v čase od 9 – 18 hod
• Doručení zásilky
- Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty: sledování zásilky (Track & Trace).
- Zboží zasíláme prostřednictvím České Pošty – službou „Balík Do ruky“ či „Balík Na poštu“. Standardní způsob zasílání je „Balík Do ruky“, v případě zájmu zaslání zboží formou „Balík Na poštu“ napište tuto informaci do poznámky k Vaší objednávce.
O doručení Vaší zásilky budete předem informováni prostřednictvím e-mailu.
Zásilkovna.cz
• Ceny poštovného (zahrnuto i balné) za objednávku na DOBÍRKU nebo placenou PŘEVODEM:
- v hodnotě 1.500,- a více je POŠTOVNÉ ZDARMA
- v hodnotě 600 – 1.500,- je poštovné 49,-
- v hodnotě do 600,- je poštovné 79,-
• Standardní doba doručení
- 2 – 3 dny
• Doručení a vyzvednutí zásilky
- Průběh doručování zásilky můžete sledovat na internetových stránkách Zásilkovny: sledování zásilky.
- Z následujícího seznamu výdejních míst Z-Point si vyberete to, které Vám nejlépe vyhovuje, a my Vaší objednávku na vybranou pobočku doručíme. Zásilku si můžete vyzvednout do 7 dnů od doručení na Vámi zvolené odběrné místo.
- Informace nezbytné pro vyzvednutí zásilky Vám budou sděleny emailem i SMS zprávou.
- Na výdejních místech lze platit pouze v hotovosti.
- Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
- Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
- Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm
- Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
- Více podrobností najdete na www.zasilkovna.cz.
3) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?
K osobnímu odběru můžete využít také naše kamenné prodejny a výdejní místo v Praze na Smíchově, kde Vám zároveň nabízíme i možnost vyzkoušet si objednané zboží.
Výdejní místo Skate Praha ve skladu v Říčanech u Prahy – Jažlovice
- adresa: Na Dlouhém 79, 251 01 Říčany – Jažlovice
- otevírací doba: PO – NE: 9 – 17h
- tel.: 777 335 830 nebo email: praha@skate-praha.cz
Kamenná prodejna Music House v Třebíči
- adresa: Nádražní 654/9, 674 01 Třebíč
- otevírací doba: PO – PÁ: 9 – 12:30, 13 – 17h
- tel.: 608 365 222 nebo email: trebic@skate-praha.cz
Výdejní místo v Praze na Smíchově
- adresa: Holečkova 179/109, 150 00 Praha 5
- pracovní doba: Výdejní místo funguje dle telefonické nebo sms domluvy.
- mob.: 777 335 814 nebo email: info@babylon-promo.cz
Zboží zde pro Vás bude připraveno po dobu 7 kalendářních dní. Po uplynutí této doby bude nevyzvednuté zboží zařazeno zpět do prodeje. K osobnímu odběru můžete využít také služby PPL ParcelShop a společnosti Zásilkovna.cz.
5) Je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru, pokud si objednávku nestíhám vyzvednout do 7 dnů?
Ano, po předchozí domluvě s asistenty e-shopu z Vámi zvoleného odběrného místa lze prodloužit dobu vyzvednutí. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.
- výdejní místo ve skladu v Říčanech u Prahy – Jažlovice tel.: 777 335 830 nebo email: praha@skate-praha.cz
- kamenná prodejna Music House v Třebíči tel.: 608 365 222 nebo email: trebic@skate-praha.cz
- výdejní místo v Praze mob.: 777 335 814 nebo email: info@babylon-promo.cz
6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?
Balíky posíláme po celém světě, pevně dané poštovné máme pouze pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Pro zasílání do ostatních zemí je potřeba nás nejprve kontaktovat, obratem Vaše poštovné vypočítáme.
7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?
Ve většině případů máme skladem pouze to zboží, které je uvedeno na stránkách e-shopu. Může se ale stát, že zboží není na e-shopu, protože je na cestě od zákazníka k nám, případně zrovna přišlo a nahrává se zpět na e-shop. V takových případech nás kontaktujte. Dostupnost zboží obratem prověříme.
8) Lze platit také kartou?
Ano, zboží lze zaplatit kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Informujte se u Vaší banky o možnosti používání Vaší karty k platbě na internetu.
Platební kartou nelze platit pouze v případě osobních odběrů na výdejním místě na Smíchově, na ostatních výdejních místech (Říčany - Jažlovice, Třebíč) to v pořádku lze.
9) Nabízíte nějaké slevy?
Na našem e-shopu probíhají během celého roku různé slevové akce a sezónní výprodeje. Navíc po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha získáváte jako člen klubu automatickou slevu 5 % na nákup zboží z nové kolekce. Získáváte také věrnostní kartičku, která Vám přináší ještě lepší ceny. Našich stálých zákazníků si vážíme, a proto se částky za Vaše nákupy po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha sčítají a Vy tak získáváte nárok na větší slevu!