Časté dotazy (FAQ)
1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?
3) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?
6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?
7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?
1) Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Jakmile se Vaše objednávka objeví v systému, začneme ji zpracovávat. V okamžiku, kdy je Vaše objednávka připravena k odeslání, trvá doručení zboží standardně 2 pracovní dny. Informaci o změně stavu Vaší objednávky Vám vždy zasíláme e-mailem.
Příprava Vaší objednávky může trvat déle, pokud se objednané zboží nachází v rozdílných skladech. Před odesláním se Vaše objednávka musí zkompletovat, a proto se doba dodání může prodloužit o 1 – 2 dny. V případě, že na zásilku spěcháte, napište to prosím do poznámky.
2) Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravních společností PPL, Česká Pošta a Zásilkovna. Případně využíváme možnost odběrů na kontaktních místech těchto společností.
Blizší informace ohledně možnosti doručení a kompletní ceník naleznete na stránce Informace o dopravě.
3) Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?
K osobnímu odběru můžete využít také naše výdejní místa, kde Vám zároveň nabízíme i možnost vyzkoušet si objednané zboží.
Výdejní místo Skate Praha ve skladu v Říčanech u Prahy – Jažlovice
- adresa: Na Dlouhém 79, 251 01 Říčany – Jažlovice
- otevírací doba: PO – PÁ: 9 – 17h
- tel.: 777 335 830 nebo email: praha@skate-praha.cz
Výdejní místo v Praze na Smíchově
- adresa: Holečkova 179/109, 150 00 Praha 5
- pracovní doba: Výdejní místo funguje dle telefonické nebo sms domluvy.
- mob.: 777 335 814 nebo email: info@skate-praha.cz
Zboží zde pro Vás bude připraveno po dobu 7 kalendářních dní. Po uplynutí této doby bude nevyzvednuté zboží zařazeno zpět do prodeje. K osobnímu odběru můžete využít také služby PPL ParcelShop a společnosti Zásilkovna.cz.
5) Je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru, pokud si objednávku nestíhám vyzvednout do 7 dnů?
Ano, po předchozí domluvě s asistenty e-shopu z Vámi zvoleného odběrného místa lze prodloužit dobu vyzvednutí. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.
- výdejní místo ve skladu v Říčanech u Prahy – Jažlovice tel.: 777 335 830 nebo email: praha@skate-praha.cz
- výdejní místo v Praze mob.: 777 335 814 nebo email: info@skate-praha.cz
6) Je možné zaslat zboží i do zahraničí?
Balíky posíláme po celé Evropě, pevně dané poštovné máme pouze pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Pro zasílání do ostatních zemí je potřeba nás nejprve kontaktovat na info@skate-praha.cz, obratem Vaše poštovné vypočítáme.
7) Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?
Ve většině případů máme skladem pouze to zboží, které je uvedeno na stránkách e-shopu. Může se ale stát, že zboží není na e-shopu, protože je na cestě od zákazníka k nám, případně zrovna přišlo a nahrává se zpět na e-shop. V takových případech nás kontaktujte. Dostupnost zboží obratem prověříme.
8) Lze platit také kartou?
Ano, zboží lze zaplatit kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Informujte se u Vaší banky o možnosti používání Vaší karty k platbě na internetu.
Platební kartou nelze platit pouze v případě osobních odběrů na výdejním místě na Smíchově, na ostatních výdejních místech (Říčany - Jažlovice, Třebíč) to v pořádku lze.
9) Nabízíte nějaké slevy?
Na našem e-shopu probíhají během celého roku různé slevové akce a sezónní výprodeje. Navíc po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha získáváte jako člen klubu automatickou slevu 5 % na nákup zboží z nové kolekce. Získáváte také věrnostní kartičku, která Vám přináší ještě lepší ceny. Našich stálých zákazníků si vážíme, a proto se částky za Vaše nákupy po zaregistrování do VIP klubu Skate Praha sčítají a Vy tak získáváte nárok na větší slevu!