Reklamace zboží
1) Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?
2) Jak a kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes e-shop?
4) Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?
1) Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?
Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím a trvá 24 měsíců, tj. 2 roky.
2) Jak a kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes e-shop?
Pro zjednodušení a urychlení reklamace nám prosím zašlete nejprve e-mail na adresu info@skate-praha.cz s předmětem „Reklamace a číslo Vaší objednávky“. Do emailu prosím popište závadu nebo důvod reklamace a přiložte fotku dané závady. Často není potřeba zboží zasílat zpátky a uznatelnost reklamace jsme schopni posoudit z fotodokumentace ve spolupráci s našimi dodavateli.
Reklamovat zboží lze i přímo v našich kamenných prodejnách v Říčanech, Třebíči nebo v kanceláři na Smíchově. Zboží nám můžete zaslat k reklamaci prostřednictvím České pošty.
Návod jak reklamovat zboží prostřednictvím České Pošty:
Zboží, které se Vám zdá vadné a vhodné na reklamaci, zabalte a spolu s dokladem odešlete zpět na adresu uvedenou buď na účtence, případně na dodacím listě v levém horním rohu. Všechny adresy najdete případně zde: http://www.skate-praha.cz/kontakt/.
Za doklad se považuje buď účtenka z jedné z našich kamenných prodejen nebo dodací list, pokud bylo zboží zakoupeno prostřednictvím e-shopu. Nezapomeňte k reklamovanému zboží vložit krátký informační vzkaz – proč zboží reklamujete.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Případné prodlení může zjištěnou vadu ještě více prohloubit a negativně tak ovlivnit pozdější uznatelnost reklamace!
3) Jak dlouho reklamace trvá, jestliže jsem zboží v pořádku zaslal/a na reklamaci do Vašeho kamenného obchodu?
Reklamace posíláme přímo do rukou našeho dodavatele. Ten má ze zákona na vyřízení reklamace 30 dní. Vždy se ale snaží řešit reklamaci co nejrychleji. O průběhu reklamace budete neprodleně informováni, jakmile budeme vědět bližší informace.
*Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
**Zákonem stanovená délka nebrání dohodě se spotřebitelem na delší lhůtě k vyřízení reklamace.
***V případě marného uplynutí této lhůty má spotřebitel i právo odstoupit od kupní smlouvy.
4) Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?
Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží a prokáže jeho nákup dokladem (účtenkou či dodacím listem). Zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné. Nezapomeňte k reklamovanému zboží vložit krátký informační vzkaz, proč zboží reklamujete, případně popište reklamační vadu.