VIP účet vše o nákupu
Doprava zdarma nad 1000 Kč
+420 608 365 222
info@skate-praha.cz

Reklamace zboží

1) Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

2) Jak a kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes e-shop?

3) Jak dlouho reklamace trvá, jestliže jsem zboží v pořádku zaslal/a na reklamaci do Vašeho kamenného obchodu?

4) Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?


1) Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím a trvá 24 měsíců, tj. 2 roky.

2) Jak a kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes e-shop?

Pro zjednodušení a urychlení reklamace nám prosím zašlete nejprve e-mail na adresu info@skate-praha.cz s předmětem „Reklamace a číslo Vaší objednávky“. Do emailu prosím popište závadu nebo důvod reklamace a přiložte fotku dané závady. Často není potřeba zboží zasílat zpátky a uznatelnost reklamace jsme schopni posoudit z fotodokumentace ve spolupráci s našimi dodavateli.

Reklamovat zboží lze i přímo v našich kamenných prodejnách v Říčanech, Třebíči nebo v kanceláři na Smíchově. Zboží nám můžete zaslat k reklamaci prostřednictvím České pošty.

Návod jak reklamovat zboží prostřednictvím České Pošty:

Zboží, které se Vám zdá vadné a vhodné na reklamaci, zabalte a spolu s dokladem odešlete zpět na adresu uvedenou buď na účtence, případně na dodacím listě v levém horním rohu. Všechny adresy najdete případně zde: http://www.skate-praha.cz/kontakt/.

Za doklad se považuje buď účtenka z jedné z našich kamenných prodejen nebo dodací list, pokud bylo zboží zakoupeno prostřednictvím e-shopu. Nezapomeňte k reklamovanému zboží vložit krátký informační vzkaz – proč zboží reklamujete.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Případné prodlení může zjištěnou vadu ještě více prohloubit a negativně tak ovlivnit pozdější uznatelnost reklamace!

3) Jak dlouho reklamace trvá, jestliže jsem zboží v pořádku zaslal/a na reklamaci do Vašeho kamenného obchodu?

Reklamace posíláme přímo do rukou našeho dodavatele. Ten má ze zákona na vyřízení reklamace 30 dní. Vždy se ale snaží řešit reklamaci co nejrychleji. O průběhu reklamace budete neprodleně informováni, jakmile budeme vědět bližší informace.

4) Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?

Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží a prokáže jeho nákup dokladem (účtenkou či dodacím listem). Zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné. Nezapomeňte k reklamovanému zboží vložit krátký informační vzkaz, proč zboží reklamujete, případně popište reklamační vadu.

zákaznický servis

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat

+420 608 365 222
info@skate-praha.cz
odběr newsletteru
Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.